Tubi57 Merhaba arkadaşlar, bugün kan testi yaptırdım 37.4 cıktı sonuc. Benmle aynı sonucta öğrenen varmı merak ettim
Gny18 Tubi57 hayırlı olsun zaten hamilelik varsa beta yükseliyor bi kaç gün sonra tekrar kan tahlili yaptırın muhtemelen daha da yükselecektir 😍🤲🏻
MMelissaaa- Tubi57 ben 8 ile öğrenmiştim adetimin 3 gün gecikmesine ragmen. Önemli olan 2 günde bir iki karı ve üstü artmış mı o önemli. Hayırlı olsun 😌
umena Birgebeningünlugu diye insta sayfası var orda çoğu kişi ovulasyonla hamile kaldığı icin erken test yapıyorlar ve nerdeyse hepsinin o civarda çıkıyor sonucları, yeni oldugu için düsük yani yukselir 💕 hayırlı olsun bende 99,52 öğrenmiştim
Tubi57 umena ilk gebeliğimde ovulasyon kullanmıstım adetlerim çok geç olurdu :) dediğiniz yere bakıcam :) teşekkür ederim 🥰 tüm anne adayları inş bebeklerini sağlıkla kucagına alır
dtml Ben de dün yaptırdım 26,53 çıktı. Adetim genelde düzensiz ama uygulamaya göre yarın adet olmam lazım. Geçtiğimiz perşembeden itibaren idrar testinde silik çizgi görmeye başlamıştım. Daha yüksek olmasını ümit etmiştim ama dediğim gibi 26 çıktı. Çok gerginim. Hayırlısı neyse o olsun ikimiz için de.
umena dtml benim beklenen adetim üç dört gün geçtiğinde 99,52ydi yani bi hafta sonrasında 1.624 olmustu sorun yoktur germeyin kendinizi yukselir ❤️❤️
Tubi57 dtml bende dün test yaptm bugünde kan verdm. Yarın adet olmam gerekiyor benmde. Aynı zamanlarda değerlerimiz felan çok yakın :) benmde idrar testim aşırı silik çıktı. İlk gebeliğimde o şekildydi erken öğrenmiştim geç döllenme olmıstu. Sıkıntı etme inş sağlıkla kucagımıza alırız :)
Tubi57 MMelissaaa- çok teşekkür ederim inş yükselir. Kaçıncı haftada ilk doktor randevumu alsam bilemedim sizce hangi haftada gitsem ?
dtml Tubi57 ben adet oldum bugün maalesef. Beta 4′e düşmüş. Kimyasal gebelik olmuş oldu. ben elendim☹️ sizin sağlıklı haberlerinizi bekliyoruz :)
MMelissaaa- Tubi57 5. Haftada kese görülüyor o civarda gitmeniz daha iyi daha erken giderseniz göremezsiniz
Tubi57 MMelissaaa- şuan adet tarihime göre 4+0 haftadayım. Bir hafta sonra gidince görebilirim o zaman