2erkeksnnesi Rabbim hayırlı evlat eylesin canım benimde 9 sene sonra 3. Gebeliğim doktor erkek dedi 🥰 önce sağlıklı hayırlı evlat olsunlar bizlere gelinlerimiz olur kızımız gibi severiz inşaallah ben tek kız olduğum için kızım olsaydı kız kardeş isterdim hep demekki böyle hayırlısıymis en iyisini Rabbim bilir 🤲 kızım olur belki ismini Meryem diye herkese söylemiştim .erkek ismi hiç düşünmedim ama doktorum erkege benziyor dediği gün adı koyuldu Muhammed Salih diye seviyoruz simdiden 😍 küçük oğlum hep erkek olsun diye dua etti onun duası kabul oldu yavrumun sağlıkla doğacağı günü bekliyoruz 🤲🤲❤️