Benim de belirtilerim falan herşeyim kızdı ilk bebeğim erkek bide onunla alakasız bir hamilelik yaşıyordum doktorum 12. Hafta erkek dedi şok oldum ama. Çizgi görünüyor ya ona göre yorumladi tek çizgi var kızlarda 2 yada 3 çizgi olur dedi allalla şok oldum ama içimdeki ses yok diyor yani kesin kız doktoruma resmen inanmadım 😁 16. Haftam da bı gittim baktı baktı kız bu dedi. Meğerse erkekte de kızda da o çıkıntı oluyormuş ama düğme gibi olması lazımmış erkekte. Ben kızda olduğunu bilmiyordum o haftalarda.