Merhaba kizlar🥰
Hamileliyiniz nasil geciyor? 17 haftalik olduk cok shukur🙏🏻 Ara ara gobegim taraflarda batmalar oluyor. Bide karnimin alt kisminda kasiklarda bezen agri oluyor. Cok shukur iyi geciyor genel olarak. Siz nasil geciriyorsunuz? 20 haftamda detayli ultrason randevumuz var artik😍🥰 alishverisede bashladik😍🥰