Azizinannesi2 Kızlar ben dolap uygulamasından bıberon alacağım biri içi buğulu mu diye sorunca avent Pp biberonlarin içi buğulu mu gerçekten aslında bakınca buğulu gibi değil ama karar veremedim
meltemcanli Azizinannesi2 içi buğulu gibi oluyor plastiklerin benim oğlum suyu ondan içiyor çok memnunum tutması da rahat. O kadar cam aldım hiç kullanamadım
minik_koala_ve_annesi Azizinannesi2 kaca alacaksiniz acaba smf diye geciyor lansinoh 220 tl aldim avent ve bu anne memesine uygun kolik brbekler icin dedi kiz bana avente o kadar para vermek istemedim cok ucuk bir fiyat farki yoksa lansinoh oneririm
Fundaaaaa Azizinannesi2 eğer plastik alırsan buğulu gibi oluyor matlaşıyor rengi ama ben cam olanlarını 1 sene kullandım oğluma avent lansinoh ve mimijumi üçü de gerçekten mükemmel biberonlar gözün Kapalı alabilirsin 🥰
Nazendegelincik Azizinannesi2 o zaman bu sorunu yanıtlayalım, hijjen için kaynattıktan sonra böyle oluyordu diye hatırlıyorum. Bebek deterjanı ile yıkayınca yada sirkeli suda bekletince biraz daha netlesiyordu.
Azizinannesi2 minik_koala_ve_annesi hiç kullanılmamış sıfır ayarında alicam kuponum var ucuza gelecek 😂
minik_koala_ve_annesi Azizinannesi2 aslinda normal duruyor canim saglam gibi karsidaki kisi cekememis de olabilir ama bana bugulu gelmedi iade edilmiyor mu
Nazendegelincik İlk kızımda herşeyin full avent kullandım, çünkü o zaman fiyatlar makuldu, şimdi sadece emziği avent aldım, biberonu wee baby naturel aldım çünkü çok benziyor zaten en azından yeni olur.
Azizinannesi2 Nazendegelincik wee biberon sordum 85 lira yazdılar buda hiç kullanılmamış wee ile aynı fiyata geliyor