MMelissaaa- Melisyusuf eger özel düşünürseniz güzel yalı hastahanesinde dr Önder Başeğmez var gözünüz kapalı gidebilirsiniz
Zuzu6901 Melisyusuf Ortadoğuda filiz hanıma gidiyorum başından beri. Gayet de memnunum. Her şeyi ayrıntılı bir şekilde anlatır soru isaretsiz çıkarsınız odasından. 20 haftalık olduk, haftaya da ayrıntıli ultrasonumuz var, tavsiye ederim ben canım 🌸
MMelissaaa- Melisyusuf orada Muzaffer Şengül var ama son zamanlarda ilgisi azalmıştı çünküü aşırı hasta yoğunluğu yaşıyor. Bide orada Erkan yasdıman var gayet ilgili bi doktor onu da önerebilirim
Umut60 Melisyusuf Ayten baybars çöktü en az yarım saat muayene ediyormuş herkescçok menmyn kadın ortadoğudan gelmiş orda kadın adına fiyatı yükseltip hastaları zor durumda bırakıyolar diye rest çekip gelmiş
Dyggg Melisyusuf Muzaffer Şengül beyi şiddetle tavsiye ederim doğumum için İstanbul’dan Adana’ya gelcem Muzaffer beye
Aselim1 Umut60 tabiki memnun kalan vardır ama benim kaynanam onda Sezeryan olup tüplerini bağlattı ortadogudaydı ozaman çok zor zamanlar geçirdi oda benim doktorumdu benim sonuçlar karıştırdı başkasının hastalığını bana damgaladı okadar kötü bir zamandıki eve gelince kağıtlarda başka bir kadının ismini görene kadar . Ben memnun kalmamıştım Ortadoğu hicran daha iyi ondan o yarım saat bakar ilgisi çok güzel fiyatlardan gidemiyorum oraya artık
hulyadem-01 Umut60 ayten hanıma gidince 2 saat beklemen gerek ama bilginiz olsun ben de gidiyodum sırf o beklemek yüzünden kestim gitmey
Haticepkr01 Muzaffer Şengül özel Adana da bende gidiyorum o kadar çok öneriyle gittim ki pişman da olmadım şimdilik
Burcumus Haticepkr01 ay bende gidiyorum ama yoğunluktan dolayı mı nedir çok ilgisiz sormasam bir şey söylemiyor ilk gebeliğim olumsuz bir şey söylediği zaman olası şeyleri anlatmıyor rahatlatmıyor hastasını . Soru sormaya bile fırsat bırakmıyor
Cagla-polat1 Zuzu6901 bende hicran hanıma gidiyorumdum çok çok memnundum detaylı ultrason eşimi içeri almadılar diye hastaneden gıcık aldı eşim Güzelyalı Önder hocaya geçti ikisinde tavsiye ederim çok ilğililer
Zuzu6901 Cagla-polat1 evet evet ultrasona hastayı alıyorlar sadece. Muayene kısmında alıyorlar ama onda niye almıyorlar bilmiyorum. Bakalım bizimkini alacaklar mi 😂
Zuzu6901 Cagla-polat1 canım bu arada ayrıntılı ultrason nasıl ilerledi. Ne kadar sürdü.ayrintili bir şekilde bakıp sizi de bilgilendirdiler mi ortadoguda, merak ettim 🙈