170194dyg Ahsenmom ben bio oil kullandim madecassol kullanıldığını bilmiyodum zarari yoksa bi deniyim
Ahsenmom 170194dyg Doktoruna sor önce canım. Bende bio oil kullandım pek fayda etmedi yada genetik olarak çatladım
Denizovski 170194dyg 37. Haftadayım sıfır çatlak🥳 en başından beri bol su içtim organik hindistan cevizi yağıyla günde iki kere masaj yaptım. Çok kuruyan günlerde az miktar sarı kantaron yağı da sürdüm. Pahalı marka kremlere para vermedim pişman değilim😂
Ahsenmom HusnaNur1107 Doktoruna sor canım sormadan asla kullanma. Belki o önermez bilemiyorum bende çok işe yaradı
Dyg___ 170194dyg 12 gün küvezde kaldı solunumu açısından ama herhangi bir sorun olmadı çok şükür 2 aylık şimdi
BrcnSym 35+3 deyim. 16. haftadan beri düzenli olarak her gün bio oil ile yağlanmama rağmen çatır çatır çatladım maalesef.. Sanırım genetik..
170194dyg BrcnSym sanirim aldigimiz kiloyla da alakali oluyor 34 e kadar 8 kilo aldim. Son haftalar bi anda alinirsa da catlak olabilir
BrcnSym 170194dyg ben toplam 4.5 kg aldım onun da rahat 2 kg ödem (sürekli ellerim, ayaklarım ve yüzüm şişiyor) 2.5 kg da bebek 🙄
Pelinakcn 170194dyg 36+3 üm daha 3 gün önce bişey yoktu bugün bir baktım alt karnım çatlak içinde eşime gösterdim şok oldu yoktu diyor🤦🏻♀️ Ki hep yağ, krem sürdüm
Kubra-T 170194dyg ilk hamileliğimde olmadı şuan 30. Haftamdayım bunun rahatlığıyla düzgün bi şeyde sürmüyorum haftada 1 filan umarım olmaz
Fundaaaaa 170194dyg ilk hamileliğim de hiç çatlağım olmadı bu daha 17 haftalık umarım yine olmaz doktorum bile şaşırmıştı hiç olmamış diye ama kullandığım jele bağlıyorum çok iyi
Deletedmom_6 170194dyg hasjxhakdjaj 0 çatlakla doğuma giren ben Doğumdan 2 gün sonra baktım ki karnnnımmm bacaklarııımmm heryerimde çatlak 😭 Karnım falan pürüzsüzdü gerçekten
Sumeyye_ba 170194dyg vay be çatlak olmayanlara maşallah diyim. Göbeğimden bir karış yukarısına kadar çatlak var göbeğim komple harita gibi 😏
Sebine27 170194dyg bende 37ci haftadayim catlama olmadi. Bence genetik bi sey annemde bizlere hamileyken hic catlamamis