acemimuhendisanne dilos011 benimde 1 Eylül bende tam aynı zamanda kan verdim direk 0 yazıyor benim sonuçta anlamadım 0 nasıl oluyor ama olsa çıkardı herhalde benim umudum yok inşallah sizin vardır
dilos011 acemimuhendisanne test yaptım negatif adet günümü bekliyorum bende Kan da olumsuz zaten bi umut Adetimin geçmesi lazım bi umut Gec dollenmedir diye düşünüyorum bende
dilos011 acemimuhendisanne yok cnm ben emziriyorum 2 yaşında kızım var geri çekilme İle korunduk 2 sene bu ay da bi kac kez korunmasız iliski oldu artık olur olmaz bilemiyorum yumurtlama takibi yapmadım hakkımızda hayırlısı olsun istiyorim ama😍