Aman tatlım düşündüğün şeye bak yaa😂4 normal doğum yaptım hiç utanmadım vallah anayım ben ana evlâdım için bunlar😂😂😂 ne kadar utanırsan utan gerçek diye birşey var Bebiş bi sekil de gelecek hiç kasma kendini oluruna bırak😂😂 utanılacak o kadar şey varken bu dünyada en olmaz şeye kafanı yorma doğalı olan bu doğum yapmak can😂😂😘