cansel0107 Ya ben normal yada sezeryan belli değil daha ama normal olsa utanıcakmışım gibi hissediyorum ne bilim o kadar kişi oluyor başınızda felan ben normalde de çekingen utangaç bir insanım sizde de bu düşünce oldu mu hiç 🙄
sliya30 cansel0107 canım en utangaç mahrem konularda olan ben. O an birşey düşünmüyorsun acıdan merak etme 🤣🤣
Mlkysf cansel0107 ay dogumda o aklına gelmez can havlinden 😀 ama son kontrolümde doktor alttan bi bakmamız lazım perine masajini gostercem sana dedi okadar hazırlıksızdimki çok utandım kadın elini sokup masajı yaparken 🙈
Bir_mucize_olsun1 cansel0107 hiç normal dogurmadim ama sezeryende utandım gelip gidip parmaklamalrindan sonda takarken sezeryen esnasında bele iğne vururken bu durumlarda malesef bı kısmın gözüküyor
Ebrucekin cansel0107 😄😄😄bende öyle diyodum öyle değilmiş hiç hiç aklına gelmiyo ben o sıra eşime kiziyodum soyelnil duruyordum doğum sırasında tabi yoktu yanımda😄😄 o yüzden o utangaçlık gelmez aklına dogurdsmds kurtulsam diye düşünüyor insan
Mlkysf cansel0107 bide bacağımı açınca bu açıdan normal doğum yapmaya çok müsait görünüyorsun dedi artık ne gördüyse çok mu genişlemiş anlamadimki daha çok utandım 😅 çarşamba çatı kontrolu de yapacak bildiğim halde gene utanmıyor değilim 🙈
yigitinannesiiiii cansel0107 benimkide erkek ama en başından bu yana düşünmüyorum bu utanma şeyini o an utanarak kendinizi kasarsınız bebeğinize zarar verirsiniz pozitif düşünün ☺️ Annem abimin doğumunda doktoru erkekmiş çok utanmış doktoru annem kendine gelsin diye tokat atmış o esnada anneme kendine gel çocuğu öldüreceksin diye o yüzden utanma aklıma geldiğinde hep bunu düşünürüm😂
Bir_mucize_olsun1 Dark evet bacakları açıp kadının oraya eğilmesi felan acı yaşıyorsan da utancindan yasamiyorsun resmen 😏
cansel0107 yigitinannesiiiii 😂 ay biraz güldüm buna utanmak kötü bi durum ya kasar insan kendini ama yok aşabilirim bu durumu kendimi bu şekilde motive edicem
yigitinannesiiiii cansel0107 annem ilk anlattığında bende gülmüştüm baya😂😂 ben özellikle erkek seçtim doktorumu çoğu kadın doktordan daha anlayışlı daha kibar oluyorlar bence ☺️ Bide şey düşün seni bidaha görcekmi görmicekmi hatırlamaz bile afedersin nelere nelere şahit oluyorlardır hangi birini akıllarında tutsunlar 😂
mhrmom cansel0107 bence o ağrı sancidan kimsenin aklına gelmiyor😄 kendin gelin bi bakın ne durumda bu dersin😂 yani öyle tahmin ediyorum duyduklarıma göre 🤭
Ebrucekin cansel0107 düşünmezsin tabi bı ilk başka bende cekindimxe sonra sancım artıkça dedim gel de kurtD beni😆😆eşime Allah neler diyodum valla 😄😄güzel di ama ya yani acılı sancılı ama sonuç muhteşem 🥰🥰
Dark cansel0107 sezeryan doğumda uyustugunuz için lavaboya falan gidemiyorsunuz bir süre, idrar gelince hissetmedignizden de idrari torbaya yapiyrosunuz. Sonda da o torba ve size takılan aparat oluyor, idrar deliğine takılıyor 😁
Mlkysf cansel0107 yok geçen gittiğimde çatıma bakmadı perine masajini gösterdi bu şekilde yapcaksin diye bidahaki geldiğinde catina bakcam dedi
cansel0107 yigitinannesiiiii ay evet işte ben de hep sonucta bidaha görmicek nolcak ki deyip geçiştiriyorum kendimi çok utangacım yenicem bu huyumu doğum sayesinde 😂