Ben doğumdan 3. Gün sonra rutin işlerime başlamıştım. Acısı 1 hafta 10 gün sürüyor ama sürekli yatmak çözümü değil iyileşmeyi öteler ancak.
Beni zorlayan sonda oldu takılırken büyük uğraş verildi 🥲
Bebeğim doğar doğmaz sütüm şakır şakır geldi odaya çıkar çıkmaz emzirmeye başladım 🤲 🫶🏻 Ardına bol bol hoşaf içip sütümü arttırmayı destekledim.
Amma velakin 1 hafta sonrasında antibiyotik kullanımını ihmal ettiğim için dikiş yerim ilthaplandı
Üstüne mastit oldum üşüme titreme, göğüslerime adeta beton dökülmüş gibi ağırlaştı dokunamıyor aşırı canım yanıyordu neyseki ilaçlar fayda etti ve makinayla sağım yapıp boşalttım🙏
Şimdi 1 sene geçti üstünden sanki hiç doğum yapmamış gibi göbek dönene bişi yok dümdüz oldu. Ameliyat yeri ise ince çizgisi net bir şekilde duruyor kaybolacak mı tamamen bilemiyorum 🫠