Mihsu Hazalerciyes zorlukları doğumdan sonra oluyor ilk zorluğu ameliyata girmeden önce hemşireler sondayı odada takmak istiyorlar ki içerde uğraşmasınlar onu özelde doğum yapacakswnızrica edebilirsiniz sondayı ben uyuştuktan \ uyutulduktan sonra takabilir misiniz diye
minisinannesiiii Hazalerciyes bi kaç gün yatıp kalkmakta zorlanıyosunuz o kadar dikişler acıyo biraz herkes bir değil tabi
Mihsu Hazalerciyes dikiş ağrıları oluyor ama yanınızda yardım edecek kalacak insan varsa günler bir şekilde geçiyor ben 3. gün yapayalnız kaldığım için kendimce zordu doğrulup kalkmak zordu
Zanaservan Hazalerciyes zorlukları sadece 4 gün yaranın çok ağrıması ve yanması sonrasında ayaklanıyon 😁 fazla bir zorluğu yok haa birde o sonda var ya o çok kötü 😂
Kubra_miray_szr Mihsu sonda dediğimiz şey alttan serum gibi bisey rahime veriyorlar o değil mi çok ağrıyor o uyustuktan sonra istesek takıyorlar mı acaba özelden takipliyim bende
2baybannesi Hazalerciyes ilk süreçte ki ağrılar ama ilk üç gün oluyor birde düz duramıyo insan eğik duruyor ayakta ayakta durdukça ayaklanma başlıyor herkeste farklı olur mesela ilk yürüyüş oturma vs zor olabilir bazisina ama ben doğum yaptığım gece bağdaş kuruyordum 🙈 birde bu iki doğum için geçerli sıtma geliyor hatta bence bu en zoru 🙈
Mihsu Kubra_miray_szr çiş için takılan şey nefret ediyorum ondan ben özelde yaptırdım bana taktılar bi saat bekledim sanki oklava soktular alçaklar doktorun sırasını bekledim benden sonra aynı doktora doğum yapacak kankime bi rica et dedim ona uyutulduktan sonra takmışlar
Dark Kubra_miray_szr idrar yapmak için takılıyor o rahimle alakası yok. Klitorisin orda idrar deliği var oraya takılıyor. Benim uyustuktsn sonra taktilar
Mihsu Hazalerciyes hastaneye su ısıtıcını sıcak su torbanı almanı öneririm hava sıcak ama belaltına koyduğunda etkisi büyük oluyor. sezeryan zamanı belli ise 3 gün katı beslenmeni ve anne çaylarına başlamanı öneririm. yanında pipet almanı öneririm bir sürü yanına makas alabilirsin pipeti kesiyordum az büyük geliyordu pipetle içiyordum anne çayımı eğilemiyordum
Dark Hazalerciyes bence en zor yanı gaz çıkarmak, oda da biri varsa daha da zor oluyor. Bana tek zor gelen kısım bu, normalde de gaz olsa hemen sancı yapar
Mihsu Dark yaa gaz çıkarmak da var işte de demeye utandım onu çünkü annem ahaha aklıma geldi yardım etti bana o konuda çıkarmam için ama gaz da çok büyük sıkıntı
Dark Mihsu valla benim doğumum çok rahat oldu ağrı sızı pek yaşamadım, ayağa kalkmak falan hele hiç zorlamadi Ama o gaz çıkarma, odada eşim var, ertesi gün annemde geldi iyice işkence oldu, onu al bunu al odadan yollama cabalarim 😁
tazebiranne_hg04 Hazalerciyes sezeryan doğum yapalı 6 gün oldu dikişler çok ağrıyor ve sızlıyor hastanede yürümeniz lazım ben kalkamadım tansiyonum düştü sürekli. Ve bebeğim anesteziden etkilenip beslenemedi. Hastanede ağrı kesicilerle bir nebze durabiliyorsunuz ama çıkınca evde o ağrılar çok zor oluyor. Bebeğe odaklanamıyorsunuz kalkıp bakmak çok çok zor mutlaka yanınızda biri olması lazım. Baş ağrısı da oluyor anesteziden dolayı 1-2 gün oldu bende bol nescafe içmeme rağmen. 3. Günden sonra ağrılar azalıyor toparlanıyorsunuz. Sütünüzde geç geliyor benim 4. Günden sonra geldi ve hala az