MeralMine eylulicten ip yazmişim çok pardon canım saç olacak.ben doğumdan sonra yaptım bir daha da çıkmadılar
Cilembalci Ya benimde boynumda cikti minik minik 5 6 tane var nasil sinir bozuluyor anlatamam nasil gecer ki bunlar
prematureannesi_ Hamilelikte çoğalıyorlar doğumdan sonra düşüyorlar benimde boynum full et beni olmuş dün daha da artmış oynamayın güçsüz olanlar düşüyor ilk gebeliğimde de aynıydı çoğalmıştı doğumdan sonra azalmıştı.
eylulicten Tturkoglu burda ellemeyin gebelik sonrasi duser yazanlar var insallah duser valla cok rahatsiz ediciler ya hic sevmiyorum :( surekli elime takiliyorlar
eylulicten Bamyacik gunese cikmiyorum ki havalae zaten sicak tansiyonum oynar diye. Muhtemelen gebelikte cikiyor bi de yani hemen cikmasi dun yoktu bugun var gibi. Koltuk alti ne alaka mesela :))
eylulicten gizemlianne12345 meme ucu vajina yani tam yerine cikiyorlar :)) vajinada inanilmaz yag bezem var koltuk altimda 3 4 tane et beni
gizemlianne12345 eylulicten vajınada da çok çıkan kişi duydum inşallah doğum sonrası düşer kimisinden düşmüş çünkü ama düşmesede çok küçük bi operasyon ile alınıyor kuzenimdede vardı büyüktü hata çok kısa süren bi ameliyat ile aldırdı koltuk aldı neyse ama aşa sıkımlar veya rahatsız eden yerlerde çıkanlar daha çok can sıkıyor😅🤦🏼♀️
Fatma0090 eylulicten ben 😑 doktora her gitmeme dicem unutuyorum ya boynumda belimde karnımda karnımın sağ tarafında vajinada hep cıktılar ya 😑 neden böyle oluyor ki anlamadım ilk gebeliğimde olmamıstı bide boynuma leke attı ben beyaz tenliyim boynum sanki kirliymiş gibi oldu 😑
Tturkoglu Fatma0090 açıkcası herkeste olması sevindirdi 😅 benim ilk hamileliğim çok endişelenmiştim herkes de olduğunu görünce rahatladım yani şükretmeliyiz tedavisi olan bişe .Rabbim dermansz dert vermesin hallolur inşallah
mhmmddgc eylulicten Doğumdan sonra geçiyor telaş etmeyin☺️Benim ilk gebeliğimde bir sürü vardı geçti. Bundada oldu doğumdan sonra geçti şimdide dilan polatın çıkardığı sabunu kullandım hrmen yok oldu et benleri.
mhmmddgc Tturkoglu Markası rise&shine aleo veralı bir sabun üstündede kabak lifi var. Direk lifleme yapıyorsunuz. Trendyol yada dilan polatın kendi uygulamasında var
Lavanta27 eylulicten aynı durum bendede var koltuk altıma yakın eskiden bir tane vardı şimdi minik minik göğüsüme yakın yerde göğüsümün altında ve boynumda belirmeye başladı niye böyle oldu anlamadım iyot sürmeye başlıycam düzenli sürersek düşe biliyor .🤷🏻♀️🤦🏻♀️
eylulicten Lavanta27 her iki koltuk altimda da 4 er adet cikmis korkuyorum tum vucuda yayilacak. Elime degse rahatsiz oluyorum napcam bilmiyorum gebelik sonrasi bi bekleyeyim bakalim
Lavanta27 eylulicten bencede bekleyelim çünkü çoğu kişi sonradan düşdüğünü söylemiş düşmesede doktorla konuşup ilaçla yok edilebilir🤷🏻♀️