Tturkoglu ben buraya elimde çıkan deri altı normal benler işin post açtım ve herkeste aşırı şekilde et beni oldunu öğrendim ardından bende bi bakim dedim vücuduma kolay bakamam😅🤪 bi baktım süpriz 2 tane var. Dün nedense aşırı kaşındı bende unutum kaşıdım hani vücuda çıkanlar sonrasında yakma veya ilaç ile düşüyor ama meme ucunu bilmiyorum allahtan tam meme ucımun dibinde değil etrafındalar karanlık ortamda bekleyen sinsi gözenek gibi duruyorlar 😅 doğum sonrası düşmez ve beni aşırı rahatsız ederse vi gözükeceğim inşallah ama şuan hamile oldumuz için bişi yapmazlar