Betul7140 yani linç yemeyeceksem şayet, benimde 2.5 yaşında bir kizim var gebe oldugumu ogrenince bu erkek olur sagliklisi ile ins dedim. 12 de net degildi yapisi erkek gibi dediler iyice umutlandim 16da kiz dedi kesin. Yok yok degisir belki dedim. 21de detaylida net sekilde kız dediler kabullendim 😅 33 haftalik kiz yani degismegince degismiyor ;)
Ama insan iki meyveyide tatmak istiyor haklisin.
Rabbim sagliklisini versin