Kızlar 1 tane kızım var 17 haftalıkta hamileyim Allah tabi sağlıklı sıhhatli versin cinsiyet önemli değil ama bunun erkek olmasını çok istiyodum 16+2 de gittim doktor kız dedi ama bebek hep dönüktü Allah yazdıysa başım gözüm üstüne ama hala bi umut var içimde detaylıda değişecek gibi hissediyorum sizce mümkünmü yaşayan varmı ? 🙂