Bussi Uygulamaya göre 20 bakalım bize göre kaç gün kaldı çok heyecanlıyım, Allahin izniyle bir kaç haftaya aynı evin içinde olacağız doruk beyle ahh kalbimmm☺️☺️🥲
Bussi Avcib valla böyle bir ayrım yok bence çünkü arkadasimin kızı 40 + 3 de anca geldi ama gelesi de yoktu☺️ nasipleri neyse o❤️
Meryyyy35 Avcib hiç belli olmuyor hepsi farklıydı benim 3 kızımda biri 34 haftalık doğdu biri 40 haftalık digeride 38+5 de dogdu
Yesimyazar10 northandmother bnm 36+5 de cuma nşanım geldı ama 37+2 oldum hala sancı acılma tık yok ikncı gebelıgım ılknde gelır gelmez nısanm suyumda gelmıstı somrasnda ve sancımda sabahına dogrdym bunda hala beklıyoruz