mervekinay bayanmor12 teşekkür ederim bir süre oldu geçti yalancı sancıymış sanırım benimki 😄 geçmiş olsun size de
Melisayuce Elizsmom ben şuan böyleyim ve ne olduğunu anlamıyorum acaba sancı mı yalancı sancı mı ayırt edemiyorum
ysfysr bayanmor12 crp değeriniz kaç çıktı?? Bugün benim de 10 çıktı.Daha doktoruma göstermedim sonucumu 🙄
Melegimin_annesi mervekinay 33+1 Haftalığım 3 akşamdan beri hareket etmesi ayrı bir yere toplanması ayrı toplanıyo bi süre öyle duruyo hareket etsemde ayağa kalksamda aynı öyle kalıyo geçiyor tekrar başlıyor belime ağrı karnıma ağrı giriyo bende burda böyle bi konu açmıştım yalancı sancı demişlerdi simdi rahimimin üstünde hissediyom bi yukarda bi aşsada oluyo sürekli hareket halinde
Mrv135 mervekinay Dinlenince geçiyorsa yalancı sanciymis.. sancı programı ile takip edin geçmezse hastaneye gidin. Bana su, kan gelirse, ağrılar dayanamayacagin gibi olursa, bebek hareketlerini hissetmezsen gel direk dedi doktor. Ben de 35+6 yım.