meyraben canim benim öncelikle herşeyin hayırlısını hayırlı zamanda versin ama dış gebelik rahimde olmuyo 2018 yılında çok acı bı sekilde tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum sana. Tüpüm patladı ve iç kanama geçirip dakikalar ve doktorumun tecrübesi ile kalktım o ameliyat masasından. Kısaca ölümden döndüm ve çocuğun asla olmicak dediler bı tüp yok biri hasarli kaldı. Ama şimdi 29 haftalık hamileyim hemde 2. Bebeğime o yüzden naçizane tavsiyem dua et ama hayırlı ise olsun diye değilse de tez zamanda gönlünden geçeni Rabbim nasip etsin inşallah 😚😚