meyraben Kızlar 🙋🏻♀️ Yaklaşık 5+3 gebeyim ilk gebeliğim Bu süreçte doktor benden dış he eşik şüphesi duydu beta hcg 737 dr’um keseyi görüyorum ama bu sepetle sağlıklı gözükmüyor dedi. Perşembe gününe kadar beta hcg artmaz ise bebeği alacaklar :( sorun şu 737 değerinde olsa kese rahimde gözüktü hiç umut yıkımdır ? Başına böyle bi olay gelen varmı ?
Edabykl meyraben kese rahimde gozuktuyse dış gebelikten nasil şüphelendi kese goremezse dis gebelik olur
Nilssu meyraben yani bebeğini gören doktor çok fazla insan muayene ediyo bence bi bildiği var bi terslik görmüş ki öyle demiş dua et tatlım umarım hcg de artış olur ve sağlıklı bi bebiş olduğunu öğrenirsin inşallah
Yagmurrr98 meyraben Üzmek istemem ama kesenin şekli bozuksa sıkıntı vardır ama Allah’tan ümit kesilmez kesenin şekli bozuk olup düzelen kişilerin hikayesini okudum hakkınizda hayırlısı olsun
Bekleyenler meyraben benim bildiğim ve yaşadığım kese rahim dışında olunca dış gebelik. Evet beta artıyor ama kese başka yerde.
meyraben Bende onu anlamıyorum şimdi geldim eve kafam allar bullak oldu Peki beta hcg değerim için ne düşünüyorsun 😟
BBuseY Dış gebelik değil çünkü keseniz gözüküyormuş. Belki yolksak kesesini görmediyse kimyasal olabilir. Onun üstünden yorum yapmaya çalışmış . 5+3 te beta 3700 ü geçmişti sizin biraz düşük geldi bana belki geç döllenmedir 🤗🤗 ama farklı bir doktora gözükmekte fayda var ☺️
meyraben BBuseY o halde perşembe günü başka bi doktora görünmeliyim yoksa şimdi doktor perşembe günü bebeği alacak . allahım yardım etsin inşallah 🤲🏻
BBuseY meyraben Niye alsın durduk yere😑 zaten kesede yada bebekte sorun varsa kanamanız olur ..eğer o kese sağlıksızsa vücut onu sen istesen de istemesende atacaktır .. stres yapmayın bekleyin başka bir doktora görünün 🌸🌸 pozitif düşünün 😍
Bekleyenler meyraben mutlaka farklı bir doktora gidin. Ve doktor odasındaki ultrason ile değil de hastanenim ultrason bölümünden de baktırmasını söyleyin. Ve Dış gebelikse ameliyat değil de ilaç tedavisi olur mu onu da sorun.
Gizemgksnmz poyrazvearya canım dedigin dış gebelik değil boş gebelik oluyor. Dış gebelik de emriyo rahme giderken kanalarda arada bir yerde kalıyor rahme hiç ulaşamıyor yani dış gebelikte çok ciddi sıkıntılı bir durumdur o yüzden
Edabykl poyrazvearya kesenin icinde bebek gozukmez ise bos gebelik olur ama rahimde kese gözükmüyorsa dış gebeliktir
bebekkkkkkk000 meyraben Bence tek doktorla kesinlikle kalmamalısın başka bir doktora daha görün canım ikiside aynı şeyi söylerse tamam. Ama bazen doktorlarda yanılabiliyor makinelerden kaynaklıdır belki yada dikkatlerden kaçıyordur. En basitinden doğmamış çocuklara engelli diyorlar çevremde 2 kişide oldu sapa sağlam doğdu çocuklar başka doktora görünmekte fayda var dış gebelikmi değilmi o zaman kesinleşir inşallah değildir🤲🏼🤲🏼
Elifderin34 meyraben dış gebelik geçirdim ben de kese fln yoktu zaten dış gebeliğin olayıda o kese oluşmaması bebeğin tüpte kalması dış gebelikse kese nasıl oluşmuş acaba sizde
Svgsyhts meyraben canım banada dış gebelik dediler 2 günde bir kan verdim değerim normal şekilde yükselmedi son muayenede keseyi gördük dış gebelik olmadığını ve bebeğin ölü olduğunu söyledi maalesef kürtaj oldum. Umarım aynı sıkıntıyı çekmezsin rabbim hayırlısını nasip etsin