Kızlar 18 haftalık hamileyim aşırı ödem tuttum ayakkabılarım terliklerim olmuyor ayaklarım bacaklarım çok şişti neredeyse üstüne basamıyorum . Çok ekmek yiyorum sağlıksız besleniyorum kahve çay tüketiyorum su 1,5 litre filan içiyorum . Ne yapmam gerekli sizler bu kadar erken ödemle karşılaştınız mı ?