Sl_kyz25 hocam sınıfcılar bu boş gün konusunda en dezavantajlı branş boş gününüz olmuyor siz de atlatırsınız hıc a merak etmeyin Ben su an tekrar hamileyim nasipse şubatta görünüyor doğum nasıl olacak bende bilmiyorum 2. Dönemi kapatmak istiyorum ki arada yaz tatili olur bebek büyür Allah izin verirse bakalım nasıl olacak rabbim hepimize yardım etsin