kbrasahin ilk düşüğümde çok sancılı geçmişti . İlk pıhtı şeklinde geldi hastaneye gittik kanama başlamış zaten kendi kendi düşük yapıyorsun dediler gönderdiler . Ağrıya dayanamadan yeniden gittim alttan muayene ettiler yine ağrı kesici serum falan yedim hastaneden tam çıkıcam pıt diye birsey düştü ve vücudumdali ağrı öyle bir hafifledi ki . Bebeğin parçası düşünce ağrım gitti . Kasıklara falan çok kötü bir şekilde vurmuştu .