Esayser Kusura bakmayında ozaman soru sormayın kendi bildiğinizi okuyacaksanız . Sizle aynı şeyi yapana ay beni anladınız deyip karşı görüşteki insanlara çıkaşamazsınız .
Seva_aa derin1derin arkadasin derdi sey herkes benimle ayni fikirde olsun helal sanaaa dogrusun desin kendi fikrini soyleyene saydirip uslupsuzluk ediyor simdi gelir istersem tarlada dogsrom nonelerimiz oyle yapti die 😀😀😀
derin1derin Seva_aa ay aynen yaaa hayır herkesin fikri başkadır saygı duyarım ama hep insan sormuş hem azarlamış ne saçma yani kimse de aldır falan demiyor halbuki 😂
[silindi] Dilek-K0 niye o kadar yüksek ya ben Erzurum dayım özel hastanede 95₺ yaptırdım dün soyguncumu onlar ya