Kızlar bugün elimle özel bir hastaneye gittik ilk kez kalbini dinledik fındıkımın. Doktor 2 li tarama testi için. 3 hafta sonra gel konuşalım dedı danışmaya fiyat sorduk 1.000 tl dedi eşim yaptıralım dedi ama bence gerek yok o kadar para vermeye ve doktor birley der morelim bozulur 9 ay boyunca hep onun düşüncesi sitresi ile yaşarım o yuzden istemiyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında kimler yaptırdı kimler yaptırmadı.