Canım ben adet gecikmemin 2-3.günü yaptım negatifyi ama bende pcos var adetim hep düzensiz söktürücü alayım dedim sonra eşim tekrar yap hap içmeden dedi sadece o laf etmesin diye yaptım akşam üstüydü negatifti çöpe koydum yarım saat sonra baktım silikleşmiş kurumadır dedim aldırmadım sonra arkadaşım aklıma kurt düşürdü ve gecikmemin 15.günü sabah ilk idrarla yaptım direk silik çıktı bugün kan verdim bekliyorum çarşamba belli olucak ama %99 var ve 7 haftalık🙂 yani demem o ki biraz bekle tekrar test yap