Trabzonliveasabi Adet günüm 4 gün gecikmişti ardından 2 gün kahverengi lekelenme geldi. Leke bitiminin üstünden 4 gün geçti test yaptım. Yaptıktan 10 dk sonrası geçersiz deniyor ama asla inanmak istemiyorum 😂
ebrugrslszr Trabzonliveasabi benimde aynısı başıma geldi canım 5 dk içinde çift çizgi cıktı cıktı cıkmadı gerisi gecersiz oluyo malesef . Bende 8 ay hamile kalamadım herhangi bi sorunda yoktu bikaç ay önce adetime 3 gün falan vardı erken gebelik testi yaptım tek cizgi cıktı biraz daha bekledim sonra çöpe attım sonra çöpü dökerken bi baktım çift cizgi şok oldum acaba mı dedim sonra ertesi gün tekrar test yaptım negatifti bikaç ay sonra hamile kaldım zaten hepsi boşaymış cokta acele etmemek gerekiyomuş 😅
Nujinkanat Trabzonliveasabi birkaç gün sonra deneyin olmasa bir hafta bekleyin o zaman net çıkar diye düşünüyorum.
Bukett- 8 buçuk ay önce aynı testten yaptım adetim 4 gün gecikmişti 2 gün arka arkaya silik çizgi çıktı çöpe atmıştım çöpte gördüğümde çift çizgi olmuştu kan verdim hemen 2 hafta sonra dogurcam 😃
Trabzonliveasabi Bukett- ay maşallah 🥰 benimde daha önceki testlerimde çıkmıyodu böyle şimdi çıkınca bi ümitlendim. Çok erken test için aslında eğer o kanama yerleşmeyse en az 1 hafta geçmeliymiş. Benim işgüzarlığım 😅
Trabzonliveasabi ebrugrslszr acelesinde değilimde ilki tüp bebekti şimdi kendisi olsa çok mutlu olurum o yüzden böyle çırpınıyorum 12 bin lira vermek kolay değil maalesef ve tutmama ihtimali de var 🥲 rabbim hepimizin gönlüne göre versin
Bukett- Trabzonliveasabi bence yarın sağlık ocağına yakinsaniz gidip bi kan verin derim ben çünkü bende çok aceleye getirmiştim ama kanda çıktı eğer bu işe yönelik calismalariniz varsa pozitif olabilir biz istediğimiz için ben direk gecikince kan verdim emin olup
ebrugrslszr Trabzonliveasabi ayy inşallah kendiliğinde olur ya bilmiyodum tüp bebek olduğunu kusura bakma canım
zuleyhasamet-11 Trabzonliveasabi Canım bu test bozuk duruyor. Erken gebelik testi var ondan yapmanı tavsıye ediyorum. Benım asetime 4 gün varken erken gebelik testi yapmıştım silik çıkmıştı kan verdim diğer gün şuan 32+3 haftalığız :)
busra14044 Trabzonliveasabi benimde böyle olmustu malesef yoktu çok beklediği için test bozulmuştu. Ama 2 gün sonra yine yap inşallah vardır 🙏
23kubra23 Trabzonliveasabi ayy aynı şey başıma geldi bende yeni dış gebelik geçirdim bi kontrol edeyim dedim adetten sonra çıkmaması lazım değerimin artık bekledim negatifti gezmeye gittik geldik çift çizgi olmuş yanlış mı Korunduğum halde gebe miyim yoksa dış gebelik kalıntısı mı 🐣 anlamadım canım sonucunu banda bildirir misin
23kubra23 Trabzonliveasabi yaa demek test yanlış ağrım sızım var bi de hamilesiyim diye korktum bende
Zehross03 Trabzonliveasabi bendede bi testte cıkıyodu digerinde cıkmıyodu yada 2 3 saat sonra beliriyordu hepsindede o cizgi bosuna cıkmıyor emin ol hormon yükselmis 4. Kez gebe kalmıs biri olarak hepsinde aynısını ysadım hemen hemen