limoncicegim2 Canım ben önce bebek odası bebek arabasi gibi fazla bütçe isteyen şeyleri yapmıştım ama benimde ilk gebeligim kayıpla sonuçlandığı için korkuyordum yani bunları da 5. Ayında falan yapmıştım kıyafet vs eksiklerimize 5. Ayimdan sonra birazını almıştım büyük çoğunluğunu 7. 8. Ayimda almıştım