limoncicegim2 Gelelim şu alışveriş konusuna daha önce iki düşüğüm var şuanda 10. Haftamıza giricez ama ben hiç birşey alamıyorum korkudan sanki böyle doğmadan büyümeden birşey almak biraz değişik geliyor biraz daha beklemeliyim gibi fakat malum ekonomi bekletmeyi sevmiyor her gün fiyat artışı oluyor napsam karar veremedim odada yapmayı düşünmüyorum bir sene yanımda bir beşik bir bebek arabası gibi temel ihtiyaçları erkenden zamlanmadan almalımıyım ama bir yandanda erken mi karar veremiyorum sizce ?
benkosarim limoncicegim2 park yatak alın 4 yaşına kadar yatar arabayı da alın bence şimdiden çok zam geliyor kıyafetlerde de kucik küçük zıbın felan alin
Nskyhn limoncicegim2 parayı altın hesabına koy oda her gün artsın.. hem de senin için rahat etsin. Kendini iyi hissedince hepsini alırsın inşallah
_ozlmm limoncicegim2 Bende bir iki yaşına kadar oda yapmayı düşünmüyorum anne yanı beşiklerinden tercih ettim 3 kademeli hem kendi yatağım ile de aynı hizaya geliyor düşme riski yok ☺️
NM_mom 2-3 ay aldığım beşiğin birisine 1000 birisine 700 tl zam gelmiş geçen hafta aldığım bez 186 iken 260 tl olmuş, yavaş yavaş almanı tavsiye edebilirim 👍🏻 Ki daha aldıklarımdan zam geldi mi diye bakmadıklarım var eminim onlara da gelmiştir🥲
limoncicegim2 asuyalin belirttim zaten düşüğüm de var normalde alınmaz bu zamanlarda ama herşeye zam geliyor hazır elde para varken bütçe yetiyorsun almak mantıklı geliyor
asuyalin limoncicegim2 sen bilirsin ben almadım 22 haftalığım yeni aldım, ilk bebeğimde de 16 aldım. Param varsa altın yapardım ben.
limoncicegim2 Nskyhn öyle hesabım yok öyle büyük paramda yok mesela maaş alıyoruz ya geziyoruz tozuyoruz kenara atmayız onun yerine bir kaç şey alsak daha iyi olur diye düşünmüştüm
limoncicegim2 _ozlmm evet odadan anlamıyor zaten ayrı yatmayız evde 2+1 oyüzden bir yaşı dolana kadar yavaş yavaş yaparım
Nskyhn limoncicegim2 biz de öyle yaptık. Her ay maaştan bir şeyler alarak 11.haftadan 28.haftaya kadar bitirdik
Kity limoncicegim2 Canım seni çok iyi anlıyorum 3 kaybım var benimde 😔 Şu an 30 haftalık hamileyim Alışverişe geçen hafta başladık Bebeğe aldıklarımı daha yıkamadım bile ( ama bi tanıdığım bayağı bişey verdi onlar tertemiz) Altın gibi yatırımlık bişeyler yapabilirsin Rabbim kucağına almayı nasip etsin 🙏🤲
Senazeynep34 limoncicegim2 doktor şuan ki gebeliginde risk yok dediyse baslayabilirsin. Çok güzel hissediyor ona bı şeyler almak 😊 hamile olduğunu hissediyorsun. Motivasyon yükseliyor hem.
Sevgiiss limoncicegim2 benim riskimde yoktu ama 27. Haftada başladım ben almak istemiyordum beklemeyi tercih ettim şimdi 31 olduk eksiklerimiz hala var ama zamanımızda var alıyorum yavaş yavaş.
Sevgiiss limoncicegim2 zamlandı canım ama benim içimden gelmedi almak . İstersen alabilirsin kişiden kişiye göre değişir canım