Bedriyek Merhaba kızlar kızımın adını Amine koymak istiyorum ama çevrem ağır gelir diyor sizce değişmelimiyim
Pembebulutt Bedriyek yanına ek bir isimle koyabilirsin güzel olur Amine Ravza koydu arkadaşım çok güzel bence
Aylin355 Bedriyek İsim ağırlığından ziyade çocuklar çok zorba oluyor ilkokulda dalga geçilmeye müsait bir isim, ileride çocuk zorlanabilir
Bedriyek vesilece evet takip ediyorum çok tatlı maşallah ben 4 senedir bu isimi koyucam diyordum nasip olur inşallah
Bedriyek HavvaSonmez03 bende çok beğeniyorum ama bir kaç kişi eşime söylemiş ağır gelir koymayın dalga geçerler falan diye peygamber efendimizin annesinin isminin dalga konusu olacağını sanmıyorum niye olsun ki diye düşünüyorum bu insanlar çok tuhaf
Rumika Ben de Amine ismini beğeniyorum. Eşim de yanına illa Türkçe isim olarak Ece istiyor. Amine Ece sizce nasıl