kokulusilgim22 Allah razı olsun 🤲🏻 bende serklaj vardı ve enfeksiyonum vardı sancılarım kasilmalarim vardı doktor durduramadı bebek de enfeksiyondan strese girmiş doğmak için zorladı kendini ama dikişler çok sağlam olduğu için rahim yırtılmaya başladı doktor da benim hayatım tehlikeye girdiği için mecburen acil sezaryen yaptı enfeksiyon da bebeğe geçmiş kan değerleri çok düşmüş çoklu organ yetmezliginden dolayı kaybettik 😔 herşeyi çok iyiydi tek başına nefes falan alıyordu haftasına göre baya büyük bı bebekti doktorlar falan öyle dedi ama olmayınca olmuyor nasip işte 😕😔