Merhabalar 37 haftalık hamileyim göğüs ucu çatlak kremini artık kullanmaya başlamak istiyorum her ihtimale karşı ama ne alsam bilemedim lansinosh biraz pahalı geldi bütçeme açıkçası o yüzden daha uygun bir marka arıyorum doktor da bunu önerdi kullanan var mı acaba? Veya önerebileceğiniz daha uygun ve etkili bir marka da olabilir, teşekkürler ☺️