Avcib Anneolmak188 sen zaten kendin yatamayacaksin canım rahatsız olacaksın 3 aydan sonra zaten göbeğin yeterince cikmis olacak kndin farkına varacaksın bnm öyle oldu
Nissaam Anneolmak188 benim doktorum 4. Aydan sonra sadece sag sol yatabilirsin dedi ana ben yan dönüp yarim yuz üstü yattim hep karnim cok büyümedi cnku bazen rahatsiz edince tam yan yatıyorum bende sirt üstü yatmayi özledim 😢
Nissaam Anneolmak188 evet bana doktorum öyle dedi sadece 5 dakika duruyorum bunalinca hemen dönüyorum yan yatıyorum