Anneolmak188 ya 🤭çok erken nasıl rahat ediyorsansa yata bilirsin ben 4 ayıma girdikten sonra sola yatmaya başladım sırt üstü yüz üstü falan yatmadım. Şimdi 6 ayımdayım şimdilerde bile gece bilmeden sırtüstü falan buluyorum kendimi🤦♀️çok erken canım ya daha o etkilenmez bence yatış pozisyonundan korkma. Ağrılarda normal ilk başlarda oluyor adet sancısı gibi