Benimde 3 gün geçti bugün 3.gün karın ağrısı vs de yok sadece geçen hafta kasık batması oldu sol tarafıma bi 10 dk falan sürdü gece de karnıma kramp girdi bunun nedenini bilmiyorum 3te başladı sabaha kadar uyutmadı sürekli uyandım
Test için de biraz daha beklemek istiyorum sizce ne yapıyım☺️