Burcu-2634 bak hiç bir belirtiyi es geçme, benim 19unda olacaktı sezaryen , 18 inde geldi bebiş. Gerekirse acile git muayene ol için rahat etsin, doktoruna yaz ara her ne olursa olsun. Dedim ya ben 1 saatlik mesafeye gittim şehir dışında doğum yaptım, açılmam vardı doğum başlamıştı yola çıktığımda. Su gelmesi her zaman bardaktan boşalır gibi olmuyormuş benim azar azar geldi hep. Bel ağrısı, ve kaka yapma isteği gelip gittiği zaman hemen bi görün doktora. Ben az daha beklesem evde doğuracaktım 😃 ve nst kontrol et şu toco yazan şeyi , ilklerde 14 falan seyrederken sonralarda 40-50 oluyor ben 1 gün önce son nst me girmiştim, toco en düşük 70 oluyordu, dedim var bunda bi iş ya neyse 😃 90-100 olduğu olmuştu. Bide son gece mesela benim ne ağrım sancım vardı ne de karın büyüklüğünden olan ağırlık. Öyle rahattım. 2 saat sonra başladı sancı, 2 saat sonra acile gittim , 2 saat sonra doğuma 😃