Burcu-2634 herkesin farklı derler ya gerçekten öyle, hep kötü hikaye dinleyip çığlık çığlığa girdim ameliyata. Ama ne o spinal iğnesi kötüymüş ne başkası. Yani beni serum daha çok acıttı ki ben mızmızımdır:) sonrası ilk yürüyüş çok iyiydi benim çok şükür (umarım seninde öyle olur) bol bol yürüdüm. Bitter çikolata çok ye hiç baş ağrısı yaşamadım bu sayede. Ama tabi çok kolay diyemem sonuçta bi ameliyat yaşıyoruz. İllaki acısı ağrısı oluyor , geçmeyecek gibi gelse dahi İnan ki geçiyor. Mızmızlıkta çığır açmış bir ben söylüyor bunu :) , bugün 11 bizim, nasılsın dersen çok iyiyim dün 2.5 saat gezdim kendimi kaybetmişim biraz belim ağırdı, ama oturacak yer bulup oturdukça sorun yok. Dikişimi sorarsan acıyor ama uzun süre yattıktan sonra kalkarken. Hatta akşam gülüyorum diyorum eşime bu kadar çaba kalkmak için , ama gör bide kalkınca koşucam 😃 iyi düşün iyi olsun, sağlıkla al kucağına inş bebeğini. Hiç korkma, herşey olması gerektiği kadar, rabbim dayanamayacağımız acı vermiyor. Kendini korkutma, o ilk bebeği gördüğün an hiç bişeyde yok. Ve zaten şunu söyleyeyim, çok kötü dahi olsa sonrası vs , evladın için kendi canını hiçe sayıyorsun kendini unutuyorsun. :) canın acısa da acımıyor :) 3 gün en fazla en zor kısım, sonrası zaten alışmaya başlıyor nasıl davranıcağını kestiriyorsun.