Hatihati Bu dediğiniz gibi bir şey değil bu arada sadece ben haksızlığa gelen biri değilim. Yorum yazana hem '‘çok mu akıllısın’‘ hem de ’‘ zeki hanımefendi’' gibi terimler kullanmanızı ayıpladım sonuçta derdini anlatamayan sizsiniz. Doktor musunuz ki serum adını bilesiniz , öğretmen misiniz ki türkçe bilesiniz e biz de müneccim miyiz ne anlatmak istediğinizi tahmin edelim ?.. zaten uyuyamıyorum çok sıcak tişikkirler allaha emanet.
Bu arada sizinde derken '‘ de ’' ayrı yazılır.. 😄