Mlkysf Aalleeyynnaa yok kiz onu dogurduktan sonra yaparız insaallah 😀 cati muayenesi oldun mu ne diyor doktor ssvd için müsaitmisin
Aalleeyynnaa Mlkysf önce ki doğumda çatı muayenesi yapılmıştı müsaitti onu söylemiştim . Cuma günü tekrar gidicez bakalım herşey müsait normal ama sancı yok 🥲 sancı olsun diye bekliyoruz cumaya kdar bekleriz sonra karar veririz dedi
Mlkysf Aalleeyynnaa hayırlısı olsun hakkında bende bugün ilk çatı muayenemi oldum rahimde baya yumsama var egzersizleri artirarak devam et,2 günde bir gel rahmi uyarcaz dedi.Birde sabah akşam 1 yk hint yağı iç dedi bana dogumu başlatmaya yardımcı oluyormuş
Aalleeyynnaa Mlkysf Masallah ne güzel 😊 rahmi nasıl uyarcak acaba yaz mutlaka 😊 bende sürekli hareket sıcak duş merdiven in çık yapıyorum. Hint yağını bende deneyeyim hemen belki etki eder , aktarda vardır herhalde 😊
Aalleeyynnaa Mlkysf ya bende Hint yağı aldım bugün ama gıda olarak kullanılmaz yazıyor ve saç bakım yağı yazıyor 😢 aktardan aldm. Sizin ki nasıl
Mlkysf Aalleeyynnaa var canım bende aktardan aldım.Elini sokup bastırıyor perine masajı yapar gibi aşağı sağa sola bildiğin lastik çeker gibi çekiyor 😀
Yasmin3434 Bende istiyorum ssvd 9 sene geçti uzerinden ama 2 sezeryan olduğum için olumlu bakmıyor kimse Sultanbeyli Sancaktepe Pendik çevresi ssvd yapan doktor varmı acaba
Aalleeyynnaa Mlkysf o konuda çok aktifim inan ki benim doktorum YouTube da ACTİVATİNG LABOR diye bir video gösterdi onu yapıyorum günde 2 defa sonra duşa giriyorum ama fışkı yiyen sancı gelmiyor bı türlü 😂 eşim diyor yaparken korkuyorum uşak fırlıcak 🤣
Aalleeyynnaa Mlkysf 40+2 olacam 😂 bıraksam 2 ay daha durur herhalde 😅 sağlıkla ve ssvd ile kavuşalım inşallah hepimiz 😁
Mlkysf Aalleeyynnaa Keyfi yerinde demek ki çıkmak istemiyor 😀 bende bu akşam perine masajini yaparken yirtcaktim nerdeyse baya bastirdim doktor rahim ağzında baya incelme var diyince gaza geldim hahaha😅
oznuroznur07 Snemgokbil ama onu takıp edıyorlar mesela suyun geldi sancın geldi nişanın geldi fılan kontrole gelıyorsun ya da hastahane senı gondermıyor evıne . Yanı demıyorlar sancını evde cek gel daha rahat olursun dıye sureklı gozetım altındasınnn
oznuroznur07 Eminebayrambey ama yırtılsa iç kanaman olur Allah korusun bunu farkedersin halsızlesırsın hıcbısey yapamazsın başın döner çiş kanlı gelıyor dıye bılıyorum bide
Eminebayrambey oznuroznur07 ya çok şükür yok öyle bi sikaytimde bebek aşağıya baskı yaptıkça dikişim agriyo otunca geciyo birde benim ic karnım hiç yok gibi hamileliklerimde karnım çok buyuyo ondanda zorlaniyo olabilir
Mlkysf oznuroznur07 baştan zorlandım ama alıştım artık 3 haftadır😀 sadece tek parmagimla yapabiliyorum