Nsvxgxh sigorta yok ne demek? Rapor da yazdıramaz yani. Devlet karşılamıyorsa alamıyorsa her seçenek değerlendirilmeli. Şimdi sizin elinizde kalsa bu iğneden 10 tane burda ihtiyacı olan birine vermez misiniz? Bu da onun gibi bir şey. İnsanlar çıkmazda olabiliyorlar o arkadaş veya o arkadaş gibi bir durum yaşayana en azından fikir olur diye söylüyorum zaten. Rapor yazdırabilseler veyahut doktora yazdırabilseler problemleri olmaz ki. Eğer burda birinin bende olan bir şeye ihtiyacı olduğunu görürsem elimden geldiğince yardımcı olurum. Ama bende iğneden maalesef yok o yüzden başka bir seçenek sundum ☺️ Biraz o yönden bakın lütfen