Kizlar merhaba ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için şimdide önlem amaçlı oksapara basaldik ve doktorum 3 ay kullanicaksin dedi o yüzden de rapora gerek yok dedi ben her defasinda reçeteye yazdırıp alıyorum bu hafta da salı günü kontrolüm var ve benim iğnem bugün bitti yani yarın iğne yapmiycam doktora sordum gerek yok dedi ama ben bu iğnenin saatinde yapılması gerektiğini biliyorum hani 1 gün yapmayıp diğer gün yaparsam bana ne gibi bir sıkıntı olur böyle bir durum yaşayan varsa yardimci olabilirmi şimdiden teşekkürler