Sedaduru Herkezde ayni geçmiyor maalesef 🙄 Vallahi hamilelik de el parmakları ters dönüyor deseler oda olacak bana o derece 😁 Ne balayı resmen sürünmekle geçiyor 🤷🏻♀️😁 Bir gün bel ağrısı bir gün mide yanması bir gün enfeksiyon hoopp yan taraftan baş ağrısı bir bakmissin rahim başlamış kasılmaya hepsi birbirini takip ediyor 3. Trimester mıdır nedir ona geçtik hala aynı devam ediyoruz 😁🤷🏻♀️ Buna da şükür diyelim 🙏🏻 Annelik zor ama güzel ❤️