Kızlar her gün farklı sorunları çıkan ben çok şaşkınım bu ne yahu balayı buysa 3.trimesterda ne yapcam ben 😳 2ye girdim 9günlük kanamam oldu hıh dedim bitti ama aşırı stresi altına girdim filan şimdi aşırı fena gaz sıkışması bununla birlikte ise mide bulantısı ilaçlarıma rağmen istifra.Aralarda da saçma sapan bir çok şey.Allah sonumu hayır etsin hepimize de sağlık versin 🙏🏻🙏🏻