Brckose61 Kubra_miray_szr benim protein kacagim var sanırım yarın belli olacak normalde 38.39 da alıyorlarmış , bebek makat gelisli , sezeryan olacak her an sezeryana alınabilirim 😒 sizin nasıl olacak 🥰
Kubra_miray_szr Brckose61 1 eylülde son kontrolüm var🤗🤗 insallah sıkıntı.cikmaz sezeryan olacagim.bende doğum.icinde 7 eylül dedi hepimiz sağlıkla kavuşuruz bebislerimize😍😍
Cansu8835 36+6 günlük olduk an itibariyle 😁son 1haftamiz kaldı hayirlisiyla sezeryana 😳korku heyecan ne ararsan var 😁😳
Brckose61 Kubra_miray_szr hakkımızda hayırlısı olsun inşallah Her şey çok güzel olacak çok az kaldi bebisleeimizi kucagimiza almaya 😊😊😊