Brckose61 Kubra_miray_szr benim protein kacagim var sanırım yarın belli olacak normalde 38.39 da alıyorlarmış , bebek makat gelisli , sezeryan olacak her an sezeryana alınabilirim 😒 sizin nasıl olacak 🥰