babyiscoming_ Kızlar reglime 9 gün kala sarı bir akıntı geldi ama daha önce hiç görmemiştim bu renk akıntı bildiğin sapsarı acaba bu gebelik belirtisi olabilir mi döllenme falan? Yaşayan var mı
Bsra-gk babyiscoming_ kendi idrarının rengi biliyorsan açık sarı olması gerekir bende öyle anladım 2 test yaptım ilkinde bilmedim için yengem deilsin dedi ertesi gün tekrar yaptım meğersem hamileymişim 2 tane test yap bence
Bsragrkan babyiscoming_ benimde regle an itibariyle 8 gün var bu ayı güzel değerlerdi. 2 günde bir. Ama ovülasyonla değil . Bir kaç kere beyaz kesik süt beyazı böyle akıntı gördüm bende aceba diyorum.. hep allahım isteyen herkese nasip etsin
Moonlighttt babyiscoming_ ilk belirtileri göğüs hassasiyeti koku hassasiyeti idrar rengi ve akıntı sizde buna benzer belirtiler var mı?
Beyzafd babyiscoming_ bende akinti çok geç başladı yani hamileligim belli oldu neden akinti yok falan derdim 2. Ayda falan başladı hep belirti var mı diye bekledim hic belirti olmadı mide bulantisi bile 2. Aydan sonra başladı (12+6) erken dollenme olabilir belki ama bekle bence regl gününü hem çok erken olsa bile cikmayabilir
gamzesonmez Bsragrkan ah benimde 8 gün kaldı ama dayanamayıp test yapıcam biliyorum erken ama sabırsızlanıyorum ya
Krdlnyldrm Merhaba adetim 5 gün gecikti arada kasığıma ağrı giriyor ama geçiyor sonra 1 hafta öncesinde de dayanılmayacak kasık ağrım vardı 2-3 saate geçti ama sizce hamilelik var mıdır ?
Yenianne66 Krdlnyldrm aynısı bende oldu sürekli oluyordu kasık ağrısı adet günüm geçer geçmez başladı on gün sonra falan kanamam oldu kimyasal gebelik olmuş umarım senin ki öyle değildir
Tamarix Merhaba bu ayın 9 unda rahim filmi çekildim ve adetim 3 gün gecikti bel ağrısı kaşık ağrıları çekiyorum adet olacakmışım gibi göğüs hassasiyeti var bu sabah peçeteyle silerken kaçak kahve pembe akıntı gördüm var mıdır yaşayan
Papatya4646 Tamarix Bende de vardı ve sonra açık kırmızı renkte oldu sadce pecetey silince oluyordu adetime 5 gün kala test yaptım pozitif çıktı hemde erken gebelik testi değil normal testti
Kivircikkuala Papatya4646 kuzum benim tam beklenen adet günümde yani 4 ağustosta oldu 4 gün az az geldi kahve oldu bi ara bordo geldi sonra pembe oldu olabilir mi ? Şimdi bat 1 Eylül bende bekliyorum
Ozleem_25 Papatya4646 aynısını bende yaşadım bugün adetime 4 gün vardı akâama doğru test yaptım önce direk silik çıktı sonra 10 dk içinde belirginleşti 1 kaybım var çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan
dilos011 Kivircikkuala benimki de 1 Eylül bende bekliyorum kan testi verdim ama istediğim gibi çıkmadı test yapacağım bir umut
Papatya4646 Tamarix inşallah Rabbım isteyen herkese versin bej 2 buçuk sene bekledim 1 hafta oldu öğreneli hiç umudun olmadığı anda