Nefesim10 izmir ege universitesi eğitim ve araştırmada doğum yapan varmi normal gebe polikliginde 25.haftadayim özele gidiyodum ama evime yakın olduğu için egeye gitmeye karar verdim
Nefesim10 Duhaa_ ben randevu aldım ama doktor ismi yazmıyodu 1.gebelik yerine aldım ilk kayıt diye 2de vardı artık şansıma oranıyla ilgili çok fazla yorumda yok
Oxorza Ben orda doğum yaptım cok ilgililer bencee aama sisstem biraz sıkıntılı yaa işini erkenden bitirmek istiyorsan sabah 6 da gitt canım sabah 7 de gitmeme rağmen aksam üstü 5 de eve geldim yaa
Nefesim10 Oxorza normal doğum mu yaptınız odalar nasıldı tek kişilik odada kalinabiliyomu bide kendi doktorunuz mu doguma girdi yoksa o an hangi doktor nöbetçiyse oylemi oluyo
Nefesim10 Oxorza 9 eylul cuma günü gidicem siz 1.yeni kayıt miydi 2.miydi kendi doktorunuzmu doğuma girdi
Oxorza Nefesim10 ben 12 Eylül pazartesi gidicem canım kontrolle ilk dogumumda nöbetçi doktor kim varsa o giriyor
Nefesim10 Oxorza ben gittim tek sıkıntı çok fazla bekledim 9dan 4e kadar bekledim herseyime baktılar tahlillerimi yaptılar şu sisteme bir çözüm bulsalar çok daha iyi olur çok fazla bekliyorsun
Duhaa_ aytenaslaan 3 gün ben şehir dışından geldim 1.gün yatışım yapıldı, 2. gün sezeryan oldum o gün yoğun bakımdan yattım,1 günde odada kaldım.
Yahya_ Hayırlı günler bende Ege üniversitesinde dogum yapicam ama sezeryan da boydan gecelik mi istiyorlar bilgisi olan var mı ?
Oxorza Yahya_ sezeryanda normal ameliyat elbisesi giydiriyolar normal dogumda gecelik istiyorlar canm