Veterineri sağlık sorununun olmadığını söyledi birşeye sinirlenmiş olabilir o yüzden çişini yapıyor dedi. Eve misafir çok alamıyorum zaten çalışıyorum almadan önce de yapıyordu. WC sini eşim temizliyor hamile olduğumdan beri acaba onla mı ilgili diye düşünüyorum bazen ihmal edebiliyor. Kısırlaştırmak istemedik çünkü çok tatlı bebeleri olur diye düşünüyorum 🥰 bir gün çiftleştiririz diye kısırlaştırmadık 🙃