Bilge_94 her yere çişini yapıyorsa tepki veriyordur eve bu aralar yabancı birileri gelip gidiyorsa eğer rahatsız oluyorsa tepkisini belli ediyor olabilir, eğer geçmezse sistik olmuş olabilir veterinere götürebilirsiniz benimki birileri gelince işiyodu hep bende o işediği yerleri iyiicee yıkadım hatta bitane halımı atmak zorunda kaldım kokuyu alıp tekrar işemesin diye. Kesildi işemeleri😁 tüy benimkide felaket döküyor traş ettirmek istemiyorum çok korkuyor psikolojisi bozuluyor gidince veterinere Pet kuaförüne. Günde 3 kere evi süpürüyorum mecbur canı sağolsun napalım🥹