Kızlar doktor bugün 30. Haftamda su gelmesinden şüphelendiğim için alttan muayene etmek istedi. Hem spekulum dediği aleti hem de ultrasonu sokmaya çalıştı ama aşırı kasıldım ve izin vermedim. Sonra turnusollü pedle hallettik, sıkıntı yokmuş.
Ama bu şekilde korktuğum için normal doğum yapmamın imkansiz olduğunu söyledi ve moralim çok bozuldu. Doğru mu bu?